星期四, 7月 06, 2006

再见了,死Presentation~!!

终于present完了!!

昨天晚上10点多才借到西装裤咯!
超逊,临时向个肥仔借了……
裤子比Mr. Bean还土,
而且超大!
更可怕的是,裤子后面破了一个洞,他还自己缝也!!
真是的,借这种样的给我,
而我又有什么办法?

我下午1:45presentation,1:43才借到领带…
真的是100%的AhPek!
(可是竟然有女生说帅,原来Sunway女生有恋AhPek癖)

最jialat是,
present到一半有个傻仔忘记关电话,电话响!
而且开Volume5搞屁!

我够紧张了,这样一来我什么都忘光了,结果我停了很久就直接结束掉他了

可是,老师竟然给我80分,
我怀疑…电话响的人应该是老师吧…
(不然怎么那么高分?虽然是当天最低的了,不过我present到真的爆烂)

总之,
过去了…

9 意见 :

  1. 匿名 提到...

    haha...not bad mah..
    ur presentation seems v funny..
    never c daniel's ahpek look before..mayb u can show us next time..

    becos u are handsome..so..no matter what lousy shirt u wear..u are still handsome..!!

    Daniel rocks!

  2. 匿名 提到...

    haha..realli cant imagine ur ahpek look!
    muzb damn funny!

  3. Vinz 提到...

    老师应该没听你present 啦~
    他一直看着你发呆吧~
    太帅 了~!~!!!

  4. Vinz 提到...

    haha~
    恭喜你啦~
    可以喘口气~呵呵~

  5. Vinz 提到...

    谁可以教我post一个新题目啊?一直找不到地方弄叻~

  6. 匿名 提到...

    haha..Mr.Vincent..let me teach u how to post a new msg..
    Click the "B" at the top left corner to sign in..then u will c a new window...
    jus click the button to post a new msg lor..

  7. 匿名 提到...

    可怜的贤仔……

  8. 匿名 提到...

    Your are Excellent. And so is your site! Keep up the good work. Bookmarked.
    »

  9. 匿名 提到...

    Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future.
    »