星期三, 7月 05, 2006

忙里偷闲 · 陋网之余的紧绷,呼~

Z仔焕,怎么那么臭的?我昨天突然想要搞怪(当我们得空时),
就是我们来个自我介绍(超长那种),从I 开始,接着A,Z,U,O,L…
那样才帅,最后就形成LOUZAI了…然后各自拍下自己字母最美的照片,
自我介绍时放上来 ,怎样?觉得很逊就不用理我啦~

唉~我到底读了什么鬼学校哦?上半年得空到爆,
下半年忙到要死…我才刚开学,就要交报告,
然后要赶presentation(后天),
我最怕就是站在很多人面前说话了…以我19年的经验,
一向来,一站出来都是脑袋一片空白,该说什么都忘了,
哈拉也不会,只会发抖或是想大便之类的,爆逊~

presentation就算了,还要穿什么大衣?猪啦!我去向老师求情,
结果就那么衰被一个肥婆听到,她就那么好心要借我他弟弟的西装…
唉,看来当天是要穿XXXXL的睡衣去present了啦~算了…

一present完,拜五又考试、拜一又考试、接着又有Database报告、
Accounting报告等等大便报告,穿插着考试般地向我逼近…
够挑战的说~而,我最新的假期,也就是我结束我这年的唯一的假期,竟然是……
老大L的生日 =.=
感谢马来西亚独立,让我享受那一天的假期……


帮我打打气吧,陋仔们~我快不行了!

6 意见 :

  1. 匿名 提到...

    I agree wih ur idea!!but i think the intro should b put at the side bar there..always on top..wat do u think..?

    Em..i also v afraid presentation..later got 1..but that 1 no need formal..m'sian studies presentation..haha...

    last time took part in the english camp in malacca..i got the 1st prize in public speaking o..koklun,still remember..? Cos no1 prepared for that..so i can get the 1st prize and b the Emcee for the last night..dunno y i hav confidence at that time..n can do my best in the presentation and the last night's job..but now..i really cant perform 100%..always nervous..forgot this and tat..mayb bcos my clsmate's english is quite good..better than me..so i dun hav confidence a..sigh..

    i really need to improve myself a..
    wat a lousy guy..
    i'm the real LOUZAI liao..

    Take k and enjoy urlife ..88~

    A feng~

  2. Vinz 提到...

    hei man...yoyo
    my timetable is 9.30 to 12.30 everyday~!!!
    oh my god...to short alr...
    but saturday i also got class...
    so boring...
    presentation...is the shit wat i afraid the most...~
    god ...pls help me~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. 匿名 提到...

    哈哈~~
    我今天present完了!!!

    风,你的建议不错!!
    还有,你一向来都是带惯大场面的领袖,
    不要失去你的信心!!

    我的课8:30到2:30咯!
    可是拜五就没课了。
    哈哈!!半斤八两酱~

  4. 匿名 提到...

    hey..daniel..
    u mus b kidding rite..
    "你一向来都是带惯大场面的领袖"??
    That is impossible..
    i always play a small role onli..


    1 more week to my final exam..hope i can score well..Oh ya,daniel..
    may b u can start looking for our house next year if u are free..haha..

    still hav 7 months to go b4 i join u in monash..hope everything smooth..

  5. Dani'Ü @-大牛- 提到...

    够力仔说话就是那么谦虚!
    你要加油啊!不是叫你加油读书,而是要加油照顾自己,不要太bia而忘记休息~~

    屋子真的很难找,我想真的需要现在就去物色了!!

  6. 匿名 提到...

    Keep up the good work. thnx!
    »