星期二, 8月 19, 2008

"The Music's Always There With You" (John Rutter)

本人现在在MIA(皓为的学院)作着报告。隔壁传来了一阵阵的练琴声,突然好想念我家的钢琴。好久没碰钢琴了。我有机会一定会把第八级给考完的,虽然年龄是有点大,可是至少不能有个遗憾吧。

突然听到很熟悉的arpeggios。真的,很熟悉!起初听起来还以为是那首歌了,后来继续听下去才发现原来只是一小段很像罢了。我的思绪突然间从正在赶着大学的报告回到了高中生涯。这间房间感觉还蛮像视听媒体协会的AV room。若没注意还真的以为自己在宽中呢。

偶尔这样子自我陶醉、回味,感觉还真的满不错。

Every morning will soon turn into evening. And spring time will soon turn into fall.Every memory must fade, like a passing parade and youth become a time you just recall. But time the good times together seem so magical. Like music that lasts your whole life through. When it's ended it never really dies away. 'Cause the music always there with you.


Every new day could be a time of harmony, if people could only be in tune. All the visions you could share, magic castles in the air seem to fade away and vanished all too soon.But the magic you share when you make music, won't leave you when the time has come to part.And it feels like you never have to say good bye. 'Cause the music's always there in your heart.


你是否还记得呢?

点击这里下载。

7 意见 :

  1. Hanz 提到...

    i still remember the front...
    center and the last part forgot liao...
    let me download the music if can

  2. 雪小姐 提到...

    眼泪笑了~
    哈哈哈~~
    难得是我也有的回忆~
    我真的记得怎么唱哦~

  3. 蓓蓓 提到...

    偶尔想起以前的回忆,
    就可以为现在的生活打气..

    理五万岁^^

  4. mark 提到...

    刚刚硬硬唱完
    不懂对不对
    哈!!

  5. Dani'Ü @-大牛- 提到...

    哈哈,我有些歌词都忘记了。也是有硬唱了几句。

    回忆还蛮美的,那时整天跑去活动楼唱。。上小梅的节也每天唱。。最后什么屁奖都没拿到。恨啊~~

  6. A'阿風 提到...

    我终于记得了!!!!!!

    哇哈哈,多谢雪停的部落格播这首歌~
    之前一直不能下载这首歌~

    我终于唤回了回忆,很光荣的说~我也记得!

    很不错的一首歌,很喜欢,听了很多次了今天,哈哈~

    谢谢大鸟~

  7. 雪小姐 提到...

    我叫~~~~雪婷~~~


    哈哈哈哈哈~~~