星期四, 7月 17, 2008

Are you ready for the trip?

S5 Hunks and Babes Pd trip is counting down!
Are you ready?

You're ready? Okie, let's c..






Oh man, you're not ready! Well, mayb your mind is ready, but not ur body! No offence, but there is stil some time before the trip, erm...

Mayb..yeah, mayb we should work out? How does that sound? Check this out!



Not bad huh?

Let's make it a REAL S5 hunks and babes pd trip?



Beach! Sea! Sun! Sand! Hunks! Babes! Dun you dare miss it! Cyall there~!

9 意见 :

  1. Dani'Ü @-大牛- 提到...

    哈哈,超有搞笑的效果,看了整个人都high了起来!

    可是我觉得我的身材有点像那个阿北。。

  2. Dani'Ü @-大牛- 提到...

    A, we need your professional camera to take those nice photos!!!

    (of course not my 排guat photo =.=)

  3. mark 提到...

    希望那天有酱的美女可以看咯

  4. Dani'Ü @-大牛- 提到...

    我可以担保你会看到很多咯(第二张图片)。
    不过应该都有包头巾的。

  5. A'阿風 提到...

    U,我的身材也像那个阿伯~~所以才会想也去运动一下,才会发贴让大家也一起去~ 哈哈~

    老肥不要担心,当天一定会有这么美的~因为我们有去,他们一定会蜂拥到海边来争妍斗丽~ 呵呵~

  6. Dani'Ü @-大牛- 提到...

    哈,算了,不要脱衣就好。你的身材还不错咯!

    阿风说得没错。帮粉丝们准备纸和笔吧,呵呵

  7. Hanz 提到...

    我星期五晚上有event要attend。
    如果是星期六就好。

    我也能够帮忙。本人什么不多,就是电话可以乱打。

  8. Dani'Ü @-大牛- 提到...

    没关系。

  9. Hanz 提到...

    那个美女是谁?

    身材是一流的咯